Pomoc

Najczęściej zadawane pytania, dotyczące funkcjonowania serwisu Company.pl.


Jak dodać wpis?

Dodawanie wpisów jest bardzo proste. Przed dodaniem wpisu zachęcamy do rejestracji konta w serwisie. Czynność ta jest bardzo prosta i trwa zazwyczaj jedną minutę. Jest także możliwość dodania wpisu nie posiadając konta - w takim przypadku konto zostanie utworzone automatycznie.

Jakie są zasady dodawania i utrzymywania wpisów?

Szczegółowe wytyczne odnośnie dodawania i utrzymywania wpisów w serwisie opisane są w Regulaminie i Polityce prywatności.

Nasza firma reklamowa zamieszcza dużo wpisów. Czy otrzymamy stały rabat?

Tak. Naszym partnerom biznesowym gwarantujemy atrakcyjne ceny za możliwość zamieszczania dużej ilości wpisów przy pomocy kodów wielokrotnego użytku. Zapraszamy do współpracy.

Chcę wyróżnić swój wpis w serwisie. W jaki sposób mogę to zrobić?

Aby wyróżnić swój wpis w celu skuteczniejszej reklamy i lepszego pozycjonowania firmy należy zalogować się do swojego konta w serwisie. Wybieramy Profil>Wpisy>Edycja>Zmień grupę (wybieramy typ wpisu)>Dalej. Następnym krokiem jest opłacenie zamówienia według informacji zamieszczonej na stronie. Po opłaceniu zamówienia i wpisaniu do formularza otrzymanego kodu, wpis zostanie automatycznie wyróżnione w serwisie. 

Czy otrzymam fakturę za opłacone usługi?

Tak, wystawiamy faktury za usługi opłacone za pośrednictwem przelewów online. Aby otrzymać fakturę należy przesłać nam za pośrednictwem formularza kontaktowego do siedmiu dni roboczych od dnia wpłaty swoje dane oraz ID płatności w serwisie Cashbill. Nie wystawiamy faktur za usługi opłacone SMS'em. Płatności takie zostaną uwzględnione na fakturze zbiorczej wystawionej przez operatora telekomunikacyjnego.


Polecamy:
  • Banki24.pl - produkty finansowe i nie tylko